7 клас

22 квітня 2021 року

Добрий день діти, сьогодні ми з вами  будемо продовжувати вивчати комунікативні навички і у вас сьогодні буде творча, самостійна робота. 

Уявіть собі, шо у вас є можливість поснідати з відомою, знаменитою на увесь світ людиною. Це може бути знаменитість сьогодення, або історична фігура минулого. Кожен має вирішити з ким він хотів би зустрітися і чому. Потрібно записати ім'я цієї людини і придумати запитання, які ви поставите цій людині. Таких питань має бути не менше 20!

Але під час спілкування, людина, з якою ви будете спілкуватися теж захоче поставити вам запитання. Подумайте, які запитання вона вам задасть? Їх має бути не менше 20!. запишіть їх також.

Бажаю вам успіхів у вашій творчій роботі і до наступних зустрічей!

15 квітня 2021 року

Добрий день, діти. Тема нашого уроку "Комунікативні здібності".

Комунікаія -це процес обміну інформацією (фактамиідеямипоглядамиемоціями тощо) між двома або більше особами, спілкування за допомогою вербальних і невербальних засобів із метою передавання та одержання інформації.

Комунікація еволюційно виникла як інструмент впливу через обмін інформацією – впливу свідомого чи несвідомого, на себе чи на інших. Ось чому перемагають не завжди найкращі — перемагають переконливі.
Як же зробити свою комунікацію максимально переконливою? Ефективна комунікація не починається одразу з переконання, а має свої етапи:
Стан. Фокусуйтеся на емоціях співрозмовника та не давайте волю власним.

Перемикач. Важливо зрозуміти, яка одна ваша фраза врешті зможе вплинути на конкретну людину і «перемкнути» її на ваш бік.

Мета. Більшість людей починають комунікацію, не розуміючи власних цілей. Варто щоразу запитувати себе, яка мета спілкування, що ви хочете почути чи отримати у відповідь.

Спостереження. Зберіть інформацію, яка допоможе вам у спілкуванні.

Довіра. Це вкрай важливий ресурс, без якого неможлива успішна взаємодія.

А зараз я пропоную вам дізнатися наскільки у вас розвинені комунікативні навички. Для цього пройдіть онлайн-тест, перейшовши за посиланням:

 Визначення рівня комунікативних навичок

Ми вже з вами раніше говорили, що не можливо просто почитати чи послухати навичку про лекцію, щоб вона розвинулась. Для того щоб навичка гарно сфорсувалась потрібно її тренувати.

Для цього виконайте наступну вправу

Вправа «Самопрезентація». Уявіть, що вам потрібно розповісти про себе за 30-60 секунд. Спробуйте виділити ключову інформацію про себе, яку ви хочете донести до інших і потренуйтесь це робити за такий короткий час. 

Зніміть відео зі своєю самопрезентаією і надішліть мені в особисті повідомлення.

8 квітня 2021 року.

Ми з вами продовжуємо вивчати тему "Невербальне спілкування".

 Діти, ви вже знаєте, що невербальне спілкування широко відоме, як мова жестів, і включає такі форми самовираження, що не спираються на слова й інші мовні символи.

А чи знаєте ви, що є певні жести, якими користуються у всіх країнах світу. Ось наприклад:


 

Це один з найпоширеніших в культурі жестів, що означає перемогу або світ. Показується вказівним і середнім пальцями руки, спрямованими вгору у формі латинської букви «V».

Історія походження жесту «Вікторія» сягає своїм корінням в середні віки. За цією версією, під час Столітньої війни полоненим англійською та валлійським стрільцям, наганяли трепет на французів, відрубували саме ці два пальця на правій руці, щоб вони не могли надалі користуватися своїми луками. Лучники, знаючи про це, перед битвою дражнили французів, показуючи їм неушкоджені пальці - «Бійтеся, вороги!».

Під час Другої Світової Війни цей знак посилено популяризував Уїнстон Черчілль для позначення перемоги, але для цього рука повернута тильною стороною до того, хто його показує. Якщо ж при цьому жесті рука повернута долонею до мовця, то жест набуває образливе значення - «писок».

Завдання 1:

Пригадайте, які ви іще знаєте розповсюджені жести, що використовуються багатьма людьми. 

Опишіть їх, та напишіть їх значення

Творче завдання

Вам потрібно зняти коротеньке відео, на якому розказати невербально (тобто показати) наступне:

1. Ти дуже сильно радий бачити друга.

2. Ти злякався собаку.

3. У тебе сьогодні день народження.

Ви повинні передати невербально ситуацію так, що було зрозуміло, що з вами трапилося без слів. 

 

1 квітня 2021 року

Доброго дня, діти.

Тема нашого уроку "Невербальне спілкування"

Ми вже з вами неодноразово говорили  про види спілкування. 

Давайте пригадаємо, що є декілька видів спілкування :

- вербальне;

- невербальне. 

Вербальне спілкування відноситься до виду спілкування, що передбачає використання мовних знаків (орфографії та фонеми). Це обов’язково вимагає використання письмових чи усних слів.

Неверба́льне спілкува́ння — вид спілкування, для якого характерне використання безсловесної поведінки та невербальних комунікацій як головного засобу передачі інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про співрозмовника, здійснення впливу на іншу людину.

Щоб пригадати, як ми спілкуємося безсловесно, пропоную вам переглянути наступне відео:


Тож, ви пригадали, що таке невербальне спілкування. А тепер дайте відповіді на наступні запитання. Запишіть їх у зошиті на надішліть мені у приват до кінця уроку.

1. Які жести ти та члени твоєї родини найчастіше використовуєте для привітання?

2. Як виглядає твоя поза, коли ти ображений? (можна надіслати фото)

3. Опиши свою міміку, коли ти щасливий.

Чекаю на ваші відповіді і до нових зустрічей!



18 березня 2021 року

Доброго дня, діти.

Тема нашого уроку "Ефективне спілкування" і сьогодні ми будемо розвивати вашу комунікативну компетентність.

Навчитися спілкуватися краще - цілком реально, це можна тренувати шляхом виконання вправ, так само, як тренують м'язи тіла. З усіх людей одиниці вміють спілкуватися легко, невимушено, ефективно, без конфліктів. Переважна більшість людей цьому вчаться. І найкраще робити це в процесі спілкування. 

Ми вже з вами на попередніх уроках говорили про правила ефективного спілкування. Зараз я пропоную вам переглянути коротеньке відео і пригадати їх.

Тож, основні правила ефективного спілкування ви пригадали. А тепер давайте повчимось спілкуватися ефективно на практиці.

Дуже часто, коли ми з вами розмовляємо, а особливо, коли при цьому відчуваємо такі емоції, як страх, гнів, образу, ми говоримо : "Це ти винен..!",  "Ти ніколи...!", "Якби не ти, то...!".  Такі висловлювання називаються "Ти-висловлювання". Вони дуже образливі для людей, які їх чують. Я думаю, що кожний з вас їх неодноразово чув у своєму житті.

Я хочу , щоб ви навчилися говорити так, щоб інша людина не ображалася. Для цього можна застосовувати"Я-висловлювання". 

Схема "Я-висловлювання"

Коли (розкажи, що відбулося)__________________, я відчуваю , я почуваюся, мені... ( Розкажи про свої емоції, почуття)__________________. тому мені хочеться, щоб... (розкажи про те, як ти бачиш вихід із ситуації, що склалася) ______________.

Наприклад, коли хтось із однокласників відволікає тебе на уроці, ти можеш застосувати "Ти-висловлювання": "Ти мені набрид!" чи "Ти мені заважаєш!" . 

Або ти можеш застосувати "Я - висловлювання": і сказати: "Коли ти відволікаєш мене на уроці, я відчуваю злість. Тому, будь ласка, давай поспілкуємося на перерві."

Як ви гадаєте, при застосуванні якого висловлювання  ваш товариш зрозуміє вас правильно і не образиться?

Зараз я пропоную вам виконати в зошитах наступну вправу, сфотографувати її та вислати мені у приватні повідомлення.

Прочитайте  ситуації та придумайте до них "Ти - висловлювання" і "Я - висловлювання".

1. Ти не почергував у класі і у тебе є на це поважна причина, а твій товариш вважає тебе ледачим. Що ти йому скажеш?

2. Твій товариш знайшов свої речі під твоєю партою і вважає, що це ти їх узяв. Ти точно не міг їх узяти, бо тебе не було у цей час у школі. Як ти йому про це скажеш.?

3. Мама вважає тебе безвідповідальним тому, що ти не допоміг їй по господарству. А ти в цей час робив домашнє завдання. Що ти їй скажеш?

Молодці! Ви попрактикувалися в складанні "Я-висловлювань". Спробуйте використовувати їх у живому спілкуванні з батьками, друзями, знайомими.

А тепер дайте відповідь на питання :

1. Які прийоми ефективного спілкування ви використовуєте у своєму житті?

2.  Що може завадити ефективному спілкуванню? 

Дякую вам за надіслані відповіді і до нових зустрічей.


Немає коментарів:

Дописати коментар